poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

środa, 30 czerwca 2010

O czym marzyłaś/eś jako dziecko?

Niedawno buszując w sieci trafiłam na taki cytat: "Marzenia zwykle się spełniają, ale nie tak i nie wtedy, kiedy tego pragniemy" M. Dąbrowska....

O czym marzyłam jako dziecko? Może to dziwne, ale chciałam być na gwałt dorosła, chciałam sama o sobie decydować, sama się organizować i podejmować decyzje. Taka Zosia – samosia. No cóż musiałam poczekać na spełnienie tego marzenia kilkanaście lat. Nadal pragnę być niezależna, nie znoszę żadnych przywiązań. Nie wiem skąd się to u mnie wzięło. Może z dzieciństwa? :)

O czym jeszcze marzyłam? Z rzeczy materialnych zawsze chciałam mieć taką lalkę z „siusiakiem”. Moja koleżanka miała – dostała od rodziny mieszkającej w Niemczech. Kiedy tyko do niej przychodziłam, to się tą lalką bawiłam. Dorosłam, zapomniałam o swoim marzeniu, a tu nagle okazało się, że moja przyjaciółka przeprowadza się do NRF i pozbywa się wszystkich niepotrzebnych już rzeczy. I wiesz co? Zapytała czy chcę tę lalkę dla mojej córeczki. Zaskoczyło mnie to tak bardzo... Oczywiście , że chciałam. Czyli dostałam wymarzoną lalkę, nawet dokładnie tę, którą się bawiłam. No tak, ale ona już nie cieszyła mnie tak jakby mogła kilkanaście lat wcześniej. Czyli w tym przypadku cytat z początku tego posta: "Marzenia zwykle się spełniają, ale nie tak i nie wtedy, kiedy tego pragniemy" sprawdził się w 100%

Czy miałam jeszcze inne marzenia? Prawdę mówiąc spoglądając wstecz nie miałam wielu marzeń. Moja rodzina nie była zbyt zamożna, musieliśmy na wszystkim oszczędzać, stąd nauczyłam się oszczędzania do perfekcji. Oszczędzania nawet na swoich marzeniach.

Ale teraz to się zmieniło, dorosłam i wreszcie dojrzałam, zaczęłam patrzeć na życie i zachodzące w nim wydarzenia innymi oczyma i przede wszystkim nie rezygnuję z marzeń. A one spełniają mi się coraz częściej w bardzo krótkim czasie.

Pozdrawiam Barbara

ps. Czy chcesz wreszcie poczuć się dobrze? Poznaj tajemnicę jak odkryć swój prawdziwy potencjał i pozbyć się na zawsze negatywnych przekonań o sobie samej! Zobacz TUTAJ: http://poznajsamegosiebie.wszystkodlaciebie.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz