poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

poniedziałek, 1 marca 2010

Rozmowa

- Witaj, kim jesteś ?

- Nazywam się Jola.

- Nie pytam jak się nazywasz. Powiedz mi kim jesteś ?

- Jestem studentką.

- Nie pytam co robisz. Kim jesteś ?

- Jestem kobietą.

- Nie pytam Cię o Twoją płeć.  Kim jesteś ?

- Jestem zakochana.

- Nie pytam Cię o stan Twoich uczuć. Kim jesteś ?

- Jestem siostrą i córką.

- Nie pytam Cię o Twoje pokrewieństwo.  Kim jesteś ?

- Jestem... człowiekiem.

- Nie pytam jaki gatunek reprezentujesz. Kim jesteś ?

- ... !!??

Tak mógłby wyglądać początek naszej rozmowy na temat samowiedzy.

No właśnie - Kim Jesteś ?

Czy potrafisz odpowiedzieć na to pytanie ?

Ps.

Ps. 
Czy chcesz wreszcie poczuć się dobrze? Poznaj tajemnicę jak odkryć swój prawdziwy potencjał i pozbyć się na zawsze negatywnych przekonań o sobie samej! Zobacz TUTAJ: http://poznajsamegosiebie.wszystkodlaciebie.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz